Friday, August 31, 2007








Om du vaknar mitt i nätterna, svettig och med andan i halsen, panikslagen över att du inte fått träffa varken mig eller Tanja "Phonephucker" Suhinina så tycker både hon och jag att du ska dra ditt söta arsle till


Soft Kök & Bar
, den 19 september, klockan 21:00-03:00, där ni får lyssna på skön musik som sköts av Bad Boy HJ och Calle Sunshine och se hur lustig finmotoriken kan te sig när jag får för mig att busta moves.

Ni kan köpa boken lite billigare, en dag före släpp OCH få puppyn (eller valfri kroppsdel) signerad! Inte illa, eh?

Vi stöder även den ädla kampen MTV har; Kiss For Climate så ta med kameran och nån het du vill slaska mule med, och förbered dig på en helkväll!

5 comments:

Anonymous said...

YiHaa!! At long last :-)

Elin J said...

Ja, det har varit en lång väntan, men äntligen får man vara snygg, häftig och känna sig bäst en kväll (och komma bort från ljusbordet:P)

Hoppas jag har kvar LITE av mina socialskillz iaf:P

Björn said...

Att ha sin releasefest på Soft är ett roligt skämt. Jag hoppas att de blockar sin vanliga klientel kvällen till ära iaf. Men det skall bli skitkul och jag kommer som fan!

Elin J said...

Ses där, broder!

Tanja Suhinina said...

It's gonna be a part-ay!