Monday, November 05, 2007

The Wild Party-teasers













11 comments:

Jesper said...

Phonephucker har recenserats på den elektroniska litteraturtidskriften Nittonde Stolen: http://www.nittondestolen.se/2007/11/telefonhora-utmanar-feministiska-tabun.html

Elin J said...

Hey! Tack för tipset:) (och de fina orden;))

Anonymous said...

Säg åt din lata pojkvän att kontakta mig nuuuuuuu, alternativt fixa telefonen så man kan ringa honom. Kom inte på något bättre förslag än skicka en kommentar här

Men för att inte helt slösa bort bandbredden är skaparen av Dead Like Me (har för mig att du gillade den) ute med en ny serie. Pushing Daisies heter den...

// snerka

Elin J said...

Snerk - han ska komma hit om en stund, ber honom ringa dig då:) Han är hos Per just nu...

Och tack för tipset! Ska kolla in den, definitivt:D

Tanja Suhinina said...

Fuckable!

Anonymous said...

Kan inte du vara lite elak i din blogg igen? På ett konstruktivt sätt då, givetvis.

Elin J said...

Leesah:

En eld tändes i mina ögon när jag läste Stefs blogg. Du kan nog vänta dig en elakhet inom kort;)

Hejhopp said...

Har du ritat dom? :)

Elin J said...

Blomma:

Varje linje:)

Hejhopp said...

Vad impad jag blir! :D Du är som min kompis Tomas, kan rita snygga saker sådär bara! :)

Anonymous said...

fan du är verkligen skitduktig på att teckna eller hur man nu ska säga! ;p;å