Sunday, August 27, 2006

Sunday, bloody sunday.

Ett litet självporträtt kan jag åtminstone bjuda på idag.
[bilden kommer från serien jag skickade till Skellefteguiden]
Sitter och dricker kallt kaffe och försöker mig göra redo för att gå tillbaka till ateljén och jobba med en ... framsida kan man nog kalla det.


Det är till en serie jag håller på att skriva på för tillfället, som handlar om det som får världen att gå runt. Nämligen...*suck* kärlek.
Har suttit och pratat med idésprutan Kalle och det kan nog bli bra.
Om jag får till ett ordentligt manus, dvs.
MEN jag glömde mitt anteckningsblock hemma i lägenheten [och jag orkar fan inte gå hem igen] så jag sysselsätter mig helt enkelt med annat.

Något jag verkligen avskyr är min brist på ideér när det kommer till att teckan frisyrer. Jag vill nämligen rita mohikan på alla mina tjejer.
Alla andra frisyrer känns så otroligt trista.
Någon som har något tips?
Ah well. Orka böga mer vid datorn. Nej. Rita nu. Herå.

No comments: