Thursday, July 12, 2007

P-sidor



















Satt och redigerade bilderna till PhonePhucker och blev sjuuukt dampig av att ta bort småskräp och skit,
så för mitt eget kära nöjes skull färglade jag några bilder (maxtid på varje bild: ca 1 minut och 30 sec)

Blev väldigt popart och jag fick ro i kroppen.

Kanske märks det lite väl tydligt att jag varit besatt av Andy Warhol på sista tiden?
Fast det har väl aldrig skadat någon, iofs.
Kom ihåg , Phörenade PhonePhucker-phans, ni ser dem bara här! Bloken är i svartvitt.

15 comments:

David said...

Phörenade PhonePhucker-phans avdelning sju kan meddela att vi är tillfredsställda (haha) tills vidare.

Välkommen till Göteborg! Vi som inte dödar dig gör dig starkare.

Elin J said...

Dåså:)

Och tack så mycket!

Anonymous said...

That's some phat, phine, phabulous art!

Anonymous said...

Fan är du tillbaka. Jag var btw också i Rom, i början av juni. Kan du inte skicka din mejladress, vi måste prata bizniz.
fabian@kolikforlag.se

Anonymous said...

Ni har inte en chans att värva Elin till Kolik förlag om det är det du har i omtanke, Fabian.

Hydra Förlag kommer alltid, alltid att ge henne bästa dealen - både ekonomiskt och innehållsmässigt!

:-)
chefred@hydraforlag.se

Anonymous said...

åtanke, menar jag...

Elin J said...
This comment has been removed by the author.
Elin J said...

Ni kan nog dela på mig, Kolik och Hydra. Jag är ung och...inte riktigt redo för ngt exklusivt förlagsförhållande.

Konst är ju konst, visst, det finns känslor inblandade, men det innebär ju inte att jag kan göra mitt bästa för er båda två?:)

Livet som frilansare är ju trots allt som att ha ett öppet förhållande;)

Oroa er inte, there's plenty of me to go around!

Tanja Suhinina said...

Every time I turn around the boys fighting over me
Every time I step out the house they want to fight over me
Maybe cause I'm hot hot today and I'm so so so sexy
All the boys all the silly boys they want to fight over me

Anonymous said...

Elin:

Skojade mest - det är klart du ska sprida dina gracer så mycket det bara går. Ju fler som får höra talas om dig och ta del av dina illustrationer, desto bättre!

Ser fram emot att få det sista klart med boken nu så vi kan skicka den till tryckeriet snart.

Phörläggaren

Anonymous said...

Förresten, var kan man se mer av din konst/dina serier?

Elin J said...

P: Du har nog störst tur med att hitta lite av mina grejer här, skulle jag tro.

Mina serier har varit med i tre nummer av fanzinet SIC, samt två nummer av SKellefteåguiden.

Får se om det blir nån utställning i framtiden, kanske? Om det finns intresse osv. I dunno, en hemsida är på G iallafall.

Björn said...

Råsnyggt. Jag gillar den egenskapen hos din konst att man aldrig riktigt blir förbredd på hur snygg den är.

Och jag vet inte vad det är värt riktigt, men jag tycker att det är jävligt skönt att se civiliserade bokstäver i din blogg igen.

Elin J said...

Björn:

Du smickrar alltid mitt ego till bristningsgräsen:) Tack! och.. BLOGGA MER FFS!

Anonymous said...

Fina bilder och väldans fina färgläggningar.