Saturday, October 06, 2007

Heroes hela veckan

Inte nog med att den underbara tv-serien Heroes precis kickat igång med säsong två i USA - den finns även att avnjuta som serie! Alltså, sån serie som jag själv och vad jag gissar majoriteten av er läsare är intresserade av:)

Man får följa de olika karaktärerna i kortare serieavsnitt och du kan läsa allt här, på Heroes Revealed.

Så - får du inte nog av att se programmet de två dagar de sänds på tv4, eller om du gör som jag - väntar på att avsnitt 3 av säsong 2 ska sändas i amerikat ( i skrivande stund är det en dag, 20 timmar och 35 minuter kvar - haha, okej, så illa är det inte, men jag hittade en sida som räknade ner minuterna) så man kan streama eller ladda ner (nej, huvva, så får man ju inte göra) kan ni ju alltid spendera en timme eller två med det här.

Save the cheerleader - save the world.

3 comments:

Anonymous said...

Hej så du gillar annorlunda serier?
kolla då gärna min serieblogg på:http://levandeserier.blogspot.com/

Elin J said...
This comment has been removed by the author.
Maria said...

Heroes är så himla bra <3