Thursday, November 16, 2006

Hello SouthAfrica, tell me how you're doing


Fick veta idag att det blir jag och Kalle som åker till Kwazulu Natal i februari som utbytesstudenter:P

Känslorna är blandade, kommer ju att vara ifrån Mattias i över fyra månader OCH att jag missar allt roligt som mina älskade klasskompisar kommer att hitta på. Men hell. Sydafrika. och ute blaskregnar det.

Fick besök av en sydafrikansk professor idag, Ian, som berättade att när han åkte från sydafrika var det 43 grader där.

Kalle kommer dessutom att tvinga mig att ta dykcert. För han vill dyka med vithajar. Ovh jag lovade honom att om jag nu, mot alla jävla odds, får åka så kommer jag att göra det med honom.

Oroa er inte, jag kommer att berätta allt som händer därnere här på bloggen. Vad fan ska jag göra med min lägenhet? Måste fixa pass också.

1 comment:

Santa Ana Pool Services said...

Thanks for a great readd