Friday, November 10, 2006

Trognaste fanet

Well, efter lite sömn och allmänn trötthet (natten fylld av feberaktiga serieidéer) så kollar man mejlen och det visar sig att man fått ett mail från *ser jävligt mallig ut* mitt fan. Andreas Eriksson.
Som skrev till mig angående min senaste post. Tack för responsen!

Mina drömmar (samt lite inspiration av Herr Kellerman...) har fått mig mer och mer sugen på att hålla på med humorserier, så jag tänkte kanske knåpa ihop en ikväll...om tid finnes, dvs;)
Håll koll!!! Kommer nog att göra en svensk OCH en engelsk version för myspace (som jag INTE för mitt liv förstod syftet med i början, konstiga männsikor som vill adda mig hela tiden..dumma amerikaner...men nu är helt beroende av...) kanske borde länka till min jävla myspace om nån bryr sig?
anyways: ---> http://www.myspace.com/inkdummy

Helgen kommer mest att bestå av jobb...(so what else is new?)

No comments: