Wednesday, December 13, 2006

Demokratur

I avdelningen "Värdelöst vetande" hittar vi den här veckan:

Min playlist.



Min syster frågade mig om jag hade tips på några låtar, och samma sak frågade min bästa vän idag. (som påstår att jag var ett vandrande musiklexikon, eftersom jag kunde besvara hennes fråga på vilken låt som spelades sist i filmen "Crash")

Jag tipsade om bl a följande låtar:
(lägger till några...bara för att tvinga på er min goda smak. Igen.)

Koop - Koop Island Blues
Panic! at the disco - Lying is The Most Fun A Girl Can Have Without Taking Her Clothes Off
Temple of the Dog - Hunger Strike
Stereophonics - Local Boy In Photograph
Union of Knives - Taste for Harmony
Placebo - I Do

Blur - Tender
Metric - The Police and The Private
Ben Folds - Learn To Live With What You Are
Alice In Videoland - Radiosong
Orbital - Halcyon

The Killers - When You Were Young
Nat King Cole - Nature Boy
John Lennon - Instant Karma


Well, det var väl det. Och nu. Top Model-final så inni helvete.





No comments: