Thursday, December 14, 2006

Lucky Lungs

Fåfängans moder slår till igen.
Hade en skitbra face-day, och beslöt mig för att bevara ögonblicket med min mobilkamera. Har jag inte lite Angelina-tendenser när jag anstränger mig?

Fåfängans moder har även tryckt i sig 10 pepparkakor på ungefär lika många sekunder, i ett ragefit. Skulle fortsatt med rökningen.

Remember kids; "Cigarettes keep you skinny and you mind off the rain."


Där är de, de två bilder jag roat mig med ikväll. Och nu, känns de inte så jävla kul längre...

Om jag skulle ha utställning skulle det här verket få heta.... "Copyrightviolation Inc."
För er bildade, kanske ni ser att första bilden är en ruta från Tank Girl. den andra är en Gorillaz bild.
Som jag pillat lite med och ersatt fejorna på.

Med mitt eget och min pojkväns.

Man skulle kunna kalla det en Hewlett-pastiche.
Men det är ju inte helt sant, now is it?




No comments: