Monday, October 09, 2006

Dagens fanmail

Kollade förgäves min mail för svar från Rockparty, men ingalunda hade jag fått något.
MEN en ljuspunkt uppenbarade sig i min inbox! Ett mejl från en kille som heter Andreas.

Som skrev:

Tjena,
ibland blir man glatt överraskad.
När jag bläddrade igenomSkellefteguiden hos en polare igår hittade jag en serie i den –
detvar glada överraskning nr 1.
Och den var BRA också – det var gladaöverraskning nr 2.

Såpass bra att jag känner att jag måste skriva ochtala om att jag gillade den skarpt,
trots att det bara var enhalvsida. Fast jag hittade AIK-serien på nätet också,
och den var likabra så jag tror inte jag är för tidigt ute med mitt beröm.
Härlig fart på teckningarna och rapp dioalog, det gillar jag.


Keep up the goodwork! Blir det nåt mer för Skellefteguiden
(eller nån annan tidning för den delen)?


Och trots att jag bara fått i mig en och en halv kopp kaffe blev jag naturligtvis så till mig i trosorna att jag skrek rätt ut av förtjusning.
Jag vet att hybris är gudarnas straff men det skiter jag fullständigt i.
Nån därute gillar det jag gör och något mer smickrande får man fan leta efter.

SÄRSKILT eftersom jag på bag in box-kvällen hemma hos mig i lördags, blev aspackad, for till Depå (vilket innebär den 9e cirkeln i diskotekväg) och bara EN kille raggade på mig (vilket var illa nog)
sen får jag veta av Klara att killen dessutom är HALVBLIND. Så snygg är jag, liksom.

Därför känns det jävligt bra när nån faktiskt tar sig tid att skriva ett litet mail och förgylla fröken Jonssons dag.

Är nästan klar med sida 3 till SIC. Känns jävligt bra. lägger nog upp den här imorrn när tuschet torkat ordentligt. Mycket svart ska det vara... Damn you Mike Mignola.
Och Rockparty, om ni ser det här: Droppa ett mail är ni snälla så jag slipper gå ovetandes, mmmkay?

No comments: