Thursday, October 12, 2006

Owned by Life.

Alltså, ok, jag FATTAR att smak är något jävligt individuellt. Det gör jag verkligen. Men.

Kanske är det min hybris som förstör för mig?
Att när jag känner att något jag gjort är så JÄVLA GRYMT... att det kanske är crap?
Kan det vara så?

Jag kan ta ett nederlag (kanske gnäller lite i början, men)
så länge det faktiskt är en värdig vinnare i slutändan.
Ska någon slå mig är det fan bäst för dem att de whoppar mitt ass ordentligt! Annars blir jag ju bara förolämpad.

Och så är ju fallet ang. Hultsfred. Gick in på Rockpartys hemsida igår för att kolla vem som vann.
Dan Berglund heter han.
(http://www.danb.se)

Jag vet inte. Rockparty kanske inte gillar magra, långhåriga rockers... Eller orange? Eller skog? Eller relativt färdiga koncept överhuvudtaget?

Ok, jag har inte sett Dan B: s faktiska bidrag. Det kanske är grymt? MEN... de där små djuren med penisar i trynet på hans hemsida blev till en GIGANTISK nagel i ögat på mig.
Varför? Varför? Varför?
Det är fan bäst för honom att han gör något grymt... För... Jag gillar verkligen mitt bidrag.
Och jag är inte 5. Eller överkänslig. Jag har bara grym smak. Det är ett faktum.

No comments: