Saturday, October 07, 2006

Smakprov

En ruta från min nästa serie till SIC, dvs nr 5 i ordningen.
Jag är värdelös på att blogga, det vet jag, men jag ska försöka shapa upp mig på det området.

Iallafall, serier baseras på en dikt av min sköne vän Jon.
Väldigt fritt baserat, ska sägas.
Mycket surrealism och drömlika sekvenser blir det.
Mycket symbolik unt shit.

Försöker inspireras av Mike Mignola så mycket det bara går,
men man vill ju inte överdriva, men vadfaan. Mannen är ju ett geni.

Fick dessutom del två av The Walking Dead igår!
Tråkigt att han byter tecknare, men...vad göra?

Ska försöka knåpa ihop en t-shirt design av den här tarotbilden också, tror jag. Nu när jag kan hantera vektor lite bättre.

Keep on rocking in the free world. Eller whatever.
Bag in box-kväll at my place, ikväll.

No comments: