Tuesday, October 10, 2006

Sida 3 - som utlovat.


vette fan om det är någon som läser den här bloggen överhuvudtaget, men jag får väl inbilla mig det iallafall.

Andreas har inte installerat de fonter jag vill använda, så det är däför serien saknar text just nu, men förhoppningvis räcker det med bara bilderna just nu. Den svarta rutan ska det BARA vara text i. De är ganska talande av sig själva... lite problem med manus till den serien just nu.

Kommer inte på ett smidigt avslut och jag kan ju inte döda nån av huvudpersonerna som vanligt. Men det löser sig nog.

Var in på Rockpartys hemsida och det visar sig att vinnaren av Illustrationstävlingen skulle annonseras den 2 oktober.
Vilket innebär att jag inte vann. Fittigt värre.

Saknar Mattias. Hatar perspektiv. Borde äta något.

No comments: